هر روز هر لحظه از این دره بی تابفرو خواهند جست بهمن هامی بارند و می بارند بهمن هامی ستانند جان هاآسمان و ستاره ها خاموش می شوندطوفان های سهمناک از راه می رسنددست هایم سرد و کرختباد با تمام قدرتش می وزدراه برو تاب بیاور رفیقنور را ببین و ادامه بدهبهمن ها می آیندجان ها را می ستانندکوهستان های برفی , یال های سیاهانگشتان سرمازدهتاب بیاور رفیق , راه بروبهمن ها می آیندجان ها را می ستانند*********پ.ن.1 : بهمن اشترانکوه و دوباره یه اتفاق تلخ و رفتن دوستای خوبمون.هنوز هم نمیتونم باور کنم.هیچ چیزی نمیگم نمیگم شما قهرمان بودید نمیگم شما اشتباه کردید نمیگم شما کارتون درست بوده , رفقا فقط میگم که حیف, حیف جون های عزیز شما.کاش الان صحیح و سالم پیشمون بودید.روحتون شاد و یادتون گرامی. زندگی در کوهستان...ما را در سایت زندگی در کوهستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 8:27